miercuri, 29 decembrie 2010

Heart

Se pare ca inca odata in mizerabila mea viata,Dumnezeu imi pune piedici in fata lucrurilor pe care mi-le doresc.Mi-le da pe cele superficiale,lucruri materiale,dar ce isi doreste inima e lasat deoparte pentru moment.Cine sunt eu sa judec modul lui de a-mi croi linia sortii,sunt doar un fir de nisip in furtuna vietii.ma simt atat de nesemnificativ incat nu imi mai pasa nici de problemele mele,care in ultima vreme cresc si devin din  ce in ce mai complicate.Cine mi-a spus pe la 10 ani ca adolescenta e cea mai grea parte a vietii a avut dreptate.dar nu ma asteptam sa fie asa de grea.Pana acum ma consideram un om puternic,capabil sa duc greul,acum vad ca sunt inca un copil si mai am foarte multe de invatat.dar  cel mai rau imi pare ca nu pot fii cu ea.o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu