miercuri, 13 aprilie 2011

love as we know it

stii,cateodata stau  si ma uit pe geam sa vad daca esti pe acolo,pe strada,printre sutele de oameni.ma uit cum trece totul,rapid.timpul nu e nostalgic.nu se intoarce cand ii e dor de vremurile vechi.nu ii este mila nici macar de cea mai pasionala pereche.imi dau seama ca e deajuns.imi dau seama ca a-si da orice sa pot sa schimb ceva,ca tu esti singura mea adevarata dorinta.

imi doresc sa te pot tine in brate,sa fim doi indragostiti normali,sa ne purtam ca atare.imi doresc sa avem o nunta care sa ii faca invidiosi pe fat frumos si fata de imparat,sa avem doi copii frumosi ca tine sa avem o casa undeva in centrul vechi,sa ne bucuram de viata impreuna.Dar,vezi,tot ce imi doresc incepe cu tine.fara tine,tot ce pot sa fac eu e sa mor,incetul cu incetul.
O sa zici ca dramatizez.pentru prima oara nu.chiar vreau sa le spun lucrurilor pe nume si te rog sa te gandesti bine inainte sa te mai intreb odata:vrei sa fim impreuna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu