luni, 26 martie 2012

quicksilver

Ma gandeam recent la viata mea.am ales un drum plin de incercari care mai de care mai grele,si inca nici macar nu am inceput.O viata fara un suflet perche,e tragic.L-am gasit pe al meu dar am facut un sacrificiu imens,lasand deoparte toate povestile de dragoste si concetrandu-ma asupra ceea ce consider a fi misiunea mea,sper sa nu existe reincarnarea,o viata e si asa prea mult de trait singur si totusi atat de putin pentru a invata si a transmite un mesaj.sunt un om complicat,incapatanat,perfectionist doar in ceea ce consider important si un om care stie ca uneori,trebuie sa faci si compromisuri.Nu poti sa alergi toata viata,crede-ma,am incercat,o sa te afunzi in tristete cand o sa vezi ca nu o sa reusesti nimic si o sa te macine disperarea cand o sa vezi ca trebuie sa o iei iarasi,din nou de la inceput.
Totul merge ca uns de cand am renuntat la imposibil,am intalnit oamenii potriviti pentru treaba potrivita,am inceput sa creez,sa scriu,sa compun sa exersez din ce in ce mai mult pentru ca intr-o zii,ea sa auda de mine,sa ma arate copiilor ei la televizor si sa spuna: mami,omul asta m-a iubit cum nu a iubit nimeni niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu