marți, 4 ianuarie 2011

Friends

Prieteni.de mult vroiam sa-i laud pe ai mei.pentru ca am de ce.putini cum sunt,nu m-au dezamagit niciodata.nu o sa ii enumar pentru ca unii o sa citeasca si o sa se supere ca nu i-am inclus si pe ei in aceasta stricta categorie.
Sa ne gandim putin la ce inseamna prieten.Prieten e acel om care daca ar muri,ar duce parte din tine cu el in mormant.E acea voce pe care nu poti sa nu o asculti si sa nu o intelegi,acel om pe care vrei sa il ajuti cum poti si cateodata chiar sa il certi daca a gresit  cu lucrurile din viata lui.
Eu am doar trei asemenea oameni in viata mea.M-au ingrijit cand am fost bolnav,au fost langa mine cand am ras,au plans cu mine cand ma paraseau fetele sau cand ma certam cu parintii.tremurau cu mine la filme de groaza si ma ajutau la orice a-si fii avut nevoie.ii iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu